sprzedaz crm
CRM enova365 pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta, a także dane na temat jego preferencji zakupowych.

  • Dzięki zaawansowanym filtrom możesz w dowolnym momencie wyeksportować dane, np. listę kontaktów na potrzeby Twojej kampanii sprzedażowej.
  • Zestawiaj dane wedle potrzeb: po standardowych i niestandardowych kategoriach. CRM enova365 zawiera m.in. takie elementy jak kampanie, zdarzenia, aktywności. 
  • Wprowadzaj dane tak, jak Ci wygodnie: wypełnij formularz lub importuj dane z poziomu arkusza Excel jak i z pliku .xml. CRM możesz też integrować bezpośrednio ze źródłami danych. 
  • CRM pozwala tworzyć zadania, zdarzenia, prowadzić projekty oraz kampanie.

 Lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży. Dzięki niemu wiesz, jakie działania ma podjąć Twój zespół sprzedażowy i na jakim etapie znajduje się realizacja planu.

  • Pozyskiwanie wiedzy na temat podgrzanych leadów. Masz możliwość sprawdzenia, które leady stanowią najwyższy potencjał sprzedażowy oraz jaki jest etap domykania sprzedaży.
  • Kadra zarządzająca z łatwością otrzyma odpowiedzi na pytania o zaangażowaniu potencjalnych klientów, źródle ich pozyskania i jego efektywności. 
  • CRM enova 365 umożliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów. 
  • Szybki i wygodny dostęp pozwala Ci zyskać wiedzę o tym, jaką skuteczność mają handlowcy, na jakim etapie powinni podjąć kontakt oraz jakie są właściwe działania, które pozwalają osiągnąć cel.

Otrzymujesz dostęp do gotowych wzorców raportów już w standardowej wersji programu.

  • Możesz łatwo i wygodnie eksportować dane do arkusza z dowolnego miejsca w systemie i zaprezentować je w formie wykresu.
  • Posiadasz pełną dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje zawarte we wszystkich modułach enova365.
  • W prosty sposób tworzysz wyspecjalizowane raporty oraz analizy danych, które znajdują się w bazie operacyjnej programu. Bez obciążania głównego serwera bazy danych.

Dzięki automatyzacji sprzedaży CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS.

  • Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS pozwolą Ci powiadamiać użytkowników o nowych zadaniach, które im zlecono.
  • CRM oferuje Ci też funkcjonalność Poczty CRM, która wyklucza konieczność korzystania z innych klientów pocztowych, czyli dokumenty, kartoteki kontrahenta i towaru, rozliczenia.
  • Za pomocą CRM enova365 możesz wygenerować przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności.
  • CRM daje Ci możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji.

Jeśli jesteś handlowcem, potrzebujesz osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia – kiedy tylko chcesz. To wszystko możesz osiągnąć dzięki aplikacji enova365 na urządzenia Android. 

  • Zaplanuj wizytę z klientem i kontrahentem – dostęp do harmonogramu masz w każdym miejscu.
  • Chcesz zaplanować szkolenie dla Klienta lub prezentację handlową? Zarządzanie relacjami z klientem to specjalność enova365. Program w kilka minut zanotuje i zarejestruje zdarzenie.
  • Sprawdź aktualny cennik lub przyznaj klientowi rabat.
  • Korzystasz z kalendarza i map Google? Nasz CRM będzie z nim współpracować, by zwiększyć efektywność działań.